29 Aralık 2011 Perşembe

YILBAŞI ÇEKİLİŞİ KOZMODERMO' da...

" Kozmodermo Büyük İkramiyesi " içinde neler mi var?
"M.ASAM Sihirli Fondöten" mi ararsınız, M.ASAM Vinolift Cilt Bakım Ürünleri' nden mi, Tresan' dan Yağlı Saçlara Özel Şampuan mı, yorgun bacaklarınıza Krauterhof Masaj Kremleri mi...
31 Aralık' ta kazanan şanslı üyemiz bu sayfada açıklanacaktır...



Tresan Yağlı Saçlar İçin Isırgan Otu ŞampuanıTresan Kayın Ağacı Özlü Saç ToniğiTresan Kepeğe Karşı Bitki Özlü Şampuan




Tresan Saç Jölesi
Detaylar için tıklayınız.
KOZMODERMO' dan Mutlu Yıllar!

4 yorum:

  1. beğendim paylaştım
    harikasınız inşallah bana da hediye çıkar mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  2. inşallah bana çıkar:d
    neriman kaşık

    neriman_kasik@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. takibe aldım
    sayfayı begendim anketi cvpladım

    emine ener
    deniz180910@mynet.com

    YanıtlaSil
  4. katıldımmm :)
    burcu balaban
    kontes.b@hotmail.com

    YanıtlaSil