31 Aralık 2011 Cumartesi

((: İŞTE 2012' nin En ŞANSLI ÜYESİ :))

Yeni Yılınız Kutlu Olsun!
İşte En Şanslı Üyemiz: Handan Kalkan !
İnfo@kozmodermo.com' a telf. ve adres bilgilerini 3 gün içinde göndermesini bekliyoruz.
Bilgilerini göndermemesi halinde, hediye hakkı yedek kazananlara geçecektir.

Yedek 1: Muammer Yılmaz
Yedek 2: Özlem Dişlioğlu

"2012 Ocak Ayı" Boyunca,
Kozmodermo' ya Doyamayacaksınız...

Ocak 2012 boyunca blog izleyicilerimizden her gün biri, "
sebamed visio" grubu nemlendiricilerden kazanıyor.
 Siz de blogumuza üye olun!
Siz de facebook sayfamızı beğenin!
Pişman olmayacaksınız....
Yalnız bu sefer kargo ücreti sizden...
40 TL değerinde bu kaliteli ürünler için bizce değer...
Siz ne dersiniz???
+

30 mlt Sebamed Visio Hidrojel
+
 30 mlt
Sebamed Visio Gündüz Kremi

KOZMODERMO:COM

5 yorum:

  1. wayy süpermişşş peki nasıl olacak :(((

    YanıtlaSil
  2. şartlar tamamladım gerçekten süper bir ürün
    Sevil Ergin
    milen22@mynet.com

    YanıtlaSil
  3. bende istiyorum :) face sayfanızı beğendim. bloğa üye oldum

    sema tekdur
    srose1985@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. harika çok beğendim..
    facebook sayfanızdayım ve bloğun takipçisiyim..
    zeynep efe
    zeynepefe78@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. Bende bayıldım bu kampanyaya. Blogunuzun 113. takipçisiyim, facebook sayfanızı da beğendim, herkese bol şans.
    Serpil Şengül
    levser16@gmail.com

    YanıtlaSil